Organizační informace

Datum a místo konání


27.–28. 2. 2025
Kongresové centrum City
Na Strži 65/1702, 140 00 Praha 4

Kongresové centrum City se nachází 150 m od stanice metra C Pankrác a jeho hlavní vstup naleznete po levé straně budovy City Empiria.


Parkování

Doporučujeme využít placené parkovací plochy v nejbližším okolí místa konání:

  • Arkády Pankrác
    • otevírací doba 7:00 – 22:30 (parkování přes noc není možné)
    • první 2 hodiny parkování zdarma, každá další započatá hodina 50Kč
    • vjezd z ulice Hvězdoslavova (GPS: 50.0511769N, 14.4366961E)
    • maximální výška 1,9m

 

Cena

Lékaři – členové ČGS/SGS/ESGE

Registrace do
15. 1. 2025

1 900 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

3 500 Kč

Lékaři – nečlenové

Registrace do
15. 1. 2025

2 500 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

4 500 Kč

Mladí lékaři (do 36 let) – členové ČGS/SGS/ESGE

Registrace do
15. 1. 2025

1 400 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

2 500 Kč

Mladí lékaři (do 36 let) – nečlenové

Registrace do
15. 1. 2025

1 900 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

3 500 Kč

Zdravotní sestry / jiní NLZP – členové ČGS/SGS/ESGE

Registrace do
15. 1. 2025

1 400 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

2 500 Kč

Zdravotní sestry / jiní NLZP – nečlenové ČGS/SGS/ESGE

Registrace do
15. 1. 2025

1 900 Kč

Registrovat

Registrace od
16. 1. a na místě

3 500 Kč

Modul: Dlaždice s datumy

Platba v EUR je možná. Částka bude přepočítána kurzem aktuálním ke dni, ve kterém proběhne fakturace.


Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce.

Pro více informací, prosím, kontaktujte Martina Jíšu (jisa@solen.cz, +420 734 567 855).

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku a dalších služeb, které jste si objednali, budou rozesílány e-mailem nejpozději měsíc před konáním akce.


Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • vstup na posterovou sekci
  • sjezdové materiály a tištěný program sjezdu
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • obědový balíček v rámci poledních firemních sympozií (čtvrtek 27. 2.)
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • 21% DPH

 Registrace pasivních účastníků do 20. 2. 2025.


Ostatní poplatky

Společná večeře – 1000 Kč

  • čtvrtek 27. 2. po skončení odborného programu
  • společná večeře formou rautu + nápoje
  • místo konání bude upřesněno

 

Společná večeře není součástí odborného programu a není v ceně registračního poplatku, účastníci si ji hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Vstupenky si účastníci mohou objednat v registračním formuláři případně na e-mailu kongres@solen.cz. Společná večeře není financována z prostředků společností, které jsou partnery akce.


Stravování

Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky a pitný režim. Ve čtvrtek 27. 2. je zajištěn oběd formou obědové balíčku v rámci poledních firemních sympozií.



Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování pro účastníky akce.

Zájemce musí uvést poptávku v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na kongres@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízených hotelů, nejpozději však 14. 2. 2025, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen. Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

Poptávka musí obsahovat

  • název hotelu
  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Panorama Hotel Prague

Adresa: Milevská 1695/7, 14000 Praha 4
Web: https://www.panoramahotelprague.com/cs/dom/
Provoz recepce: 24/7
Check-in: od 14.00 hod.
Check-out: do 11.00 hod.
Parkování: Možnost parkování na hotelovém parkoviště do naplnění kapacity. 

Ceny ubytování:

  • Jednolůžkový pokoj SUPERIOR – 2 400 Kč
  • Dvoulůžkový pokoj SUPERIOR – 2 700 Kč

Ceny zahrnují 12% DPH a snídani formou bufetu. Ceny nezahrnují místní poplatek z pobytu 50 Kč/osoba/noc a parkování. Místní poplatek bude přičten k ceně ubytování.

Modul: Ubytování

Zrušení a změny ubytování 

Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány. Storno podmínky vycházejí ze storno podmínek poskytovatele ubytování.

V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

Storno rezervace dříve než 90 dní před akcí je bez poplatku.

Storno rezervace 90 až 31 dní před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 75 % z celkové ceny pobytu.

Storno rezervace 30 a měně dnů před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.

Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude vaše rezervace držena do 12:00 hod. následujícího dne, poté bude zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.

V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.